Good things...

Helgen har varit lugn och skön. I alla fall för mig. I lördags blev det bowlingturnering deluxe med det som numera kallas järngänget; Mördarn, Knivarn a.k.a klyvarn, Däckarn och Skallarn. Vilket gäng! Medan jag värmde upp under första omgången så vann Juhaha, men när jag väl kom igång hade de andra inte en chans att slå mig. Jag är grym på bowling, känns bra.

Igår blev det bara några promenader, tv-spel med Dennis och sen Indiana Jones 2 hos Emily. Skitfilm måste jag ju säga. Sevärd? Nej! Men det gjorde inget för att det var mysigt ändå. Emily fick reda på att hon fick lägenhet i Malmö, vilket är asbra, mest för henne, men också för mig. Kanske till och med åker ner en sväng senare i vår bara för att.

Lycka till Sanna och Jossan som börjar praktik idag i huvudstaden. Heja heja!

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0