Fucking Kanada

Om det är något jag aldrig ska göra så är det att åka till Kanada. Okej, känns så nu iallafall efter att jag varit uppe hela natten till halv fem och tittat på lammkött som spelade junior-VM i ishockey.

Vet att ni inte direkt är några sportnördar men ni skulle sett!!! Kanada åkte in i Sveriges målvakt 4 ggr utan någon åtgärd (det får man alltså inte hehe). De där jävla domarna var så sjukt påverkade av att Kanada hade hemmaplan. Tydligen så måste man hålla sig väl med töntarna för annars för man inte döma stora turneringar och sånt. Det är ju bajs-Kanada som styr all sån skit. Usch, blir så irriterad.

Vi spelade jävligt dåligt till råga på allt men jag är ändå sjukt imponerad av småglinen. Mycket mer action än när gubbarna spelar. Gjorde mig bara mer säker på att jag ska pröva på ett lammkött detta år och hålla mig borta från "fårskallarna" aka de gamla i gamet. Höhö.

Nej, snart ska jag gå och sno en pulka vet ni. Så får man hem sin mat i Norrland när bussarna inte går.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0