Fröken som inte kunde sluta hosta

Inte ens Ida som lever studentlivet verkar hinna med att blogga. Kaos idag med internet men nu har jag fått en egen dator där allt funkar! Awesome - slipper jag kånka med mig min stora skithög. Ny dator nästa?

Jag börjar bli sjuk så dagen bjöd mest på huvudvärk och en fucking rethosta. Har annars jobbat med registret, handlat och sen fixat till lite pressmaterial som ska ges ut imorgon.

Bjuden på lunch i sällskap med trendiga människor på trendiga Café Nero och sen lite tjuvkikande på den heta fotografen som fotade kommande objekt till en utställning. Vernissage nästa vecka och pressfrukost. Det händer så mycket så jag inte rikigt hinner med.

Imorgon ska jag till en reklambyrå i stan och lyssna på min boss Stefan som ska föreläsa. Sen ska vi till Stockholmsmässan som för tillfället är alla glasögonormars rike. Jag ska hjälpa Moa med att vara lite värdinna, dela ut presskit och skicka iväg alla på en pressvisning typ. Vet inte riktigt men det blir nog kalas. Bara jag blir frisk :(.

Shit, för en gång skull känner jag verkligen inte för att festa i helgen. Vill inte lämna sängen förutom för att spela lite badminton typ.

Huvudvärk. Adjö.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0