Festivalsommar?

Kollade in Hultsfreds bandsläpp och so far är dessa akter bokade:

- ANNA TERNHEIM [S]
- DROPKICK MURPHYS [US]
- FRIDA HYVÖNEN [S]
- THE HEART STRINGS [UK]
- LARS WINNERBÄCK x4 [S]
- LENKA [AU]
- MAIA HIRASAWA [S]
- MARKUS KRUNEGÅRD [S]
- REGINA SPEKTOR [US]
- SONIC SYNDICATE [S]
- TAKIDA [S]
 - TIMBUKTU [S]

Påminner rätt mycket om 2005 när jag begav mig dit första gången. Relativt tråkig uppställning måste jag säga men det kommer ju mera som sagt. Inte för att Hultan i sig lockar så mycket. Då kör jag hellre på Roskilde eller varför inte ett återbesök på Emmaboda. Senast jag var där var 2004 och upptäckte Moneybrother och Slagsmålsklubben hehe.

Emmaboda har presenterat namn som Parken, Nordpolen, Navid Modiri och Gudarna, Moto boy, Parken, Markus Krunegård etc. Jag vill åka men biljetterna har typ redan tagit slut :(. Bara ett litet släpp med dyrare biljetter som finns kvar. Bajs.

Nej, hemfärd. Shit - taxin till flyget går snart. Adjö Piteyo.

/sanna

Kommentarer
Postat av: Smeel

Hurudu, ta en titt på Arvikafestivalen istället. Verkar bli extremt bra iår :D

2009-01-16 @ 13:09:35
URL: http://lostpatrol.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0