En sjukt tjejig kväll

Jo gårdagen ja. Grym kväll som tyvärr resulterade i lite bilder. Det var fullt på Cliff Barnes eftersom vi blev lite sena efter middagen och vi tog istället en taxi till något annat hak - där en enorm kö väntade oss.

Tack och lov var stället bredvid sjukt nice - hette Lokal och dit kommer jag säkerligen gå igen. Synd bara att man tvingades stå och hålla i jackan men jag gillade ändå viben på stället.


Livs arm, Johanna aka "Wham", Madde, Tilde och Cissi.

Min underbara Johanna som idag flyttade till Uppsala. Åh vad vi ska dit och röja.

Jag och Cissi kom även överens om att torsdagar blir en After Work-dag. Alla som vill får hänga med oss coola kidz. Notera mitt Z - bara en cool tjej på 22 jordsnurr skulle skriva så.

/Sannaho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0