En kopp med vin

I sin låt "Hooked on a feeling" (som för övrigt var en stor hit i USA) sjunger Björn Skiffs något om att han får en "cup of wine". Alltså, en kopp med vin. Vem fan sjunger så? Denna strof har alltid stört mig något enormt och nu måste jag lätta mitt hjärta efter att jag hörde den på P4 imorse. Jag undrar vad det är för fel på "a glass of wine". Det känns bara så fel!

Nåväl. Ikväll ska vi festa som om det vore Oprahs födelsedag, eller kanske inte riktigt, men vi ska göra vårt bästa. Josse äger nämligen en dvd-box med Oprahs bästa klipp. Helt underbart! Kvinnan må ha spårat ur nu, men en gång i tiden, för inte så längesen, var hon helt fantastisk.

Nämen, här har vi henne. Slängde med en bild på Barack Obama också, han är ju så söt!

På måndag blir det Piteå igen. Ha en bra kväll!
/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0