Det snurrar i min skalle

Fan, var övertygad om att det var söndag idag. Märks att man är på slacker-deluxe-mode om man säger så. Noll koll på dagarna, när det är dags för redovisningar eller inplanerade aktiviteter. Allt jag hoppas på nu är att morgondagens middag blir en 3rätters som planerat och att det går att ta en promenad på isen i solskenet.



Middagen imorgon var från början tänkt som min och Frugans reunion men det visade sig vara en hel del folk uppe. Gänget blir nog jag, Idaho, Lania, Juha, Olle, Patrik, Marcus och Totte.

Fuck, har ont i örat. Jag kommer dö på flyget.
Ses i Norrland.

/Sanna

ps: Idag var det första dagen på The Assembly för den praktikant jag valde ut som min ersättare. Hon är från Holland och är rätt lik mig. Hoppas hon orkar med Blaise och inte tar sitt pick och pack och drar hem efter idag. Ska bli spännande med en update. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0