Cooler than cold

Dag 2 avklarad. Känns lite för tidigt för nedräkning av praktiken eftersom jag har cirka 9 veckor kvar hehe. Jag trivs, alla är väldigt snälla och jag ser fram emot att haka på Stefan på en föreläsning han ska hålla om trender 2009 på torsdag. Den han höll i Piteyo var ju asgrym. Vet redan de fyra centrala punkterna, kan författa ett inlägg så ni vet vad ni ska handla för att vara cool. Inne. Hipp. Trendig.

Anyway, idag har jag mest suttit och fixat iordning deras register på VIP-människor som vi ska skicka ut inbjudningar till. Mailat runt en massa och kollat upp adresser mm. Tog sin lilla tid kan man säga. Sen var jag iväg till en affär och kollade in vilka etikett-ark vi ska köpa. Ibland blir det inte mer spännande än så men tiden går så sjukt fort när man är busy.

Lunchade med Jossan också. Tillslut hittade vi varandra vid Statiol. What up med att vägar som Birger Jarlsgatan ska försvinna i rök? Helt galet. Sjukt god pastasallad iallafall.

Vill kolla Gossip Girl men det tar en evighet att få ner här hemma :(. Ciao

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0