Burn after reading

Dokumentet Projektplan har varit öppet hela dagen och gjort mig påmind om att jag ändå har en del skolsaker att ta tag i. Det betyder då inte att jag är duktig och pluggar utan istället har jag avverkat en film idag.



Burn after Reading från 2008 är en "komedi" (kanske inte den traditionella typen för det blir ju lite pangpang här och var - inte sex utan pangpangnuärdujättedöd. Iof lite sex också så pangpang i båda avseenderna dårå).

George Clooney är gammal och het, Brad Pitt är en korkad gymnörd och John Malkovich är rosenrasande mest hela tiden.Filmen kretsar kring en cd med sekretessbelagda filer på som kommer på villovägar och sen går det minst sagt utför om man säger så. Cool film - helt klart sevärd.

Ja, det var nära att jag följde med folket ut till Cliff Barnes vid Odenplan ikväll men vet ni vad?! Jag stannar hemma och kollar film istället och längtar till tisdag. Då ska frugan laga 3rätters till oss (födelsedagspresent), hoppas det är lite roligt folk uppe så tidigt som vi vill ska joina oss.

Peace.

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0