Breath in, breath out

Usch, jag kommer bli en av dom. En av dom som sitter vid arbetsbordet hemma i sin mörka lägenhet när de andra ligger och sover. En av dom som är relativt lugn på dagarna och tror sig ha stressen under kontroll men ligger vaken hela natten och planerar morgondagen.

Fick en liten uppgift innan jag gick idag som var att göra research på 10 designers som ska ställa ut under Möbelmässan. Visst tänkte jag - går nog fort. - Jag fixar det till imorgon, sa jag. Nej, men det behövs inte, sa hon. -Effektivt arbete du vet, sa jag.

Och nu sitter jag här x antal timmar senare och är äntligen klar. Inte kan jag komma dit med något halvklart när jag lovat effektivt arbete. Och tack till Juha också som gjorde ett fint presskort. Lovely - vilken tur att man har begåvade vänner när man själv är värdelöst på att skapa fina saker. Jag ritar ju iof rätt fina hästar men det passade inte riktigt in nu.

Jag pallar inte berätta om första dagen idag så jag tar första dagen imorgon. Hängde ni med? Jag gjorde det inte så nu ska jag däcka framför tv:n. Ja, efter några desperata hemmafruar såklart.

Peace.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0