Trodde du ja!

Så heter Idas spel som vi testade för första gången i lördags. Galet roligt!

Andreas peppar med rödvin.

Ida fick i uppgift att rita fräknar i ansiktet med en tuschpenna.

Jag fick vira in ansiktet med toapapper och sitta så under en spelrunda.

Andreas hoppar på ett ben i en halv minut.

Sen fick han rita gubbar på händerna och spela teater för oss.

Sen spola handen i toaletten.

Ida hällde vatten på mig.

Jag fick smiska Andreas.

Ida snortar vitpeppar.

Och lapar vatten.

Vet inte riktigt vad hon gör här. Jag fick äta en tesked malet kaffe också som jag sköljde ner med öl. Mumma.
På lördag är det dags igen och då passar vi på att äta en härlig påskmiddag också. Wohoo!

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0