Milano - part II


Som vanligt när jag är turist går jag hundra mil. Vi hade såklart ingen karta utan strosade runt (Läs:irrade runt) men hittade på så sätt en massa mysiga ställen. Inga turistfällor här inte. Alla gamla gubbar i Italien är sjukt söta. Går runt och sjunger för sig själva och är allmänt korta med fina, blanka skor med stora rosetter och en skallig gumma bredvid sig. Föresten, what up med alla damer med kala fläckar på huvudet?

Cissi väntar på bussen.

Sen var vi på mingel och röj i området Zona Tortuna där alla showroom hade olika utställningar. Vi missade såklart det svenska men hamnade på typ en belgisk utställning. VI drack lite vin och rörde saker vi inte fick röra. Nice.

Designen alltså. Ingen creepy dude i ett hörn.


Jag fick lite ont i fötterna efter ett tag. Ida vet hur det känns hehe.

Sjuuukt mycket folk och festivalstämning. Fast lite mer sofistikerat såklart eftersom det gäller designmänniskor och inte musikmänniskor. Knutar är vääääldigt inne.

På vägen hem blev Cissi kär i hunden Tigro.

Kommer mer bilder sen. Nej, nu försvinner jag ett tag och kör Valbord i Uppsala. Galet!
/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0