Så hur gick det då?

Hade min lilla arbetsintervju idag på Statt. Jag kickade ass tycker jag. Sen får vi se om hon tycker likadant - får veta nästa vecka. Men vi satt och snackade skit i en halvtimme och connectade så jag tror jag gjorde bra ifrån mig. Jag menar servera... hur svårt kan det va? hehe

Anyways, jag och frugan har ju blivit skolans sportnördar. Känns som vi alltid går omkring med badmintonracket och ser lite smått kufiga ut. Vi har kommit igång iallafall - har blivit minst två ggr i veckan nu (1h badminton +  promenad till hallen på sammanlagt en timme varje gång). Så jävla bra.

Men på lördag super vi bort våra muskler (och hjärnceller, I guess)!

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0