On the other side

Just det ja. Hittade lite bilder från min sista lördag i hufvudstaden. det var en sjukt märklig kväll måste jag säga. Well, here we go då:


Middag hos Jossan i Solna. Hennes kompis Oskar joinade oss och hans kusin. Vi blev en glad och full skara norrlänningar (jag räknas väl ändå som en halv nu?).

Vi gjorde goda jordgubbsdrinkar och Josefin doppade en banan.

Konstig bild. Lila skjorta? Vilken mun han har... Och hur håller jag ölen? Typ - som om det är mitt barn. Hm.

Vi åkte till "grottan". Det var dyrt - vi tog taxi hem till Klas och efterfestade istället. Här dansas det lite.

Sen gick jag ut för att "hämta luft". Mötte ett gäng som skulle på efterfest på andra sidan. Vet inte riktigt varför men jag joinade dom istället och hakade på till the other side. Tror det var för att en kille hade rakat av sig håret som Johnny Depp i Fear and loathing in Las Vegas. Förfest med filmtema tydligen. Awesome tyckte jag.

Konstigt gäng. Jag var full, hittade tillbaka till Klas lägenhet runt 6. Dom trodde jag hade åkte hem men icke! Sen gick jag vilse på väg till centralen. Big suprise hehe. Nej, nu ska jag göra mig iordning inför kvällens påskmiddag. Hej så länge!

/Sannaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0