Naaaw

Idag fick jag ett fint påskbrev från min familj - chokladkaka, korsordstidning, pengar och skraplotter. Awesome!!! Fast jag vann inget. Konstigt för jag bruka alltid vinna. Får hoppas att det går jämnt ut imorgon då när jag ska ner på Statt och charma restaurangchefen. Ge mig sommarjobb!!!

Idag har jag loftgångat med Lania och pluggat lite. Duktigt duktigt och ikväll blir det fotboll med Andreas och Idaho. Go Man United!

PUSS
S

ps: man börjar känna sig lite väl vuxen när man varje dag klagar över hur mycket grus man drar in i lägenheten och dammsuger stup i kvarten. Ej okej!ds

Kommentarer
Postat av: Sannamamman

Ha ha ha,,,ledsen att jag har satt djupa grusspår i dig gumman. Lugn, du är inte gammal, max 10, för jag är inte mer än 30. Puss från mamma

2009-04-15 @ 22:41:39
URL: http://spring-i-benen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0