The hose on tour presenterar: Bakom mitt vinglas

Idag är det PREMIÄR för ett nytt inslag på denna blogg. Vi tänkte att ni kära läsare ska få möjlighet att lära känna vår bekantskapskrets lite mer än till alla fyllebilder - därför kommer ett flertal ytterst viktiga frågor ställas till några från vår underbara skara av vänner. Vem är människan bakom vinglaset?

Vi rivstartar denna söndag med allas vår egen Andreas von Kern.

Om bilden: Jag ska se assexig ut. Jag äter kameran!

Du är en karaktär i Bibeln, vem är du?
- En Judas är jag inte. Jag är inte lömsk. Inte Josef heller för jag är inte händig. Petrus kanske... han säger inte så mycket.

Du är en maträtt, vilken?
- Jag skulle vara en lasagne. Lite slemmig. (Äter vindruva)

Beskriv din framtida partner.
- Tjej. Troligtvis (inte säker). Söt. Smart. Duktig på någonting. Ej hårig.

Homosexuella erfarenheter?
- Oj !(Andreas harklar sig). När jag var på gayklubb. Aldrig har jag varit så populär.

Andreas von Kern med fyra ord.
- Larvig, lugn, klok, filosofisk.

Vilken låt spelas på ditt bröllop?
- Det kommer vara en tyst minut av respekt till brudparet. (Gay bar spelas lägligt i bakgrunden under denna frågan)

Varför dör du?
- Av en hjärtattack när jag är 35- stressrelaterat.

Varför döper du din dotter till Sunrise?
- För att jag är med i Hare Krishna.

Du sitter i fängelse, vad är det du har gjort?
- Jag har laddat hem något, uppdrag granskning säsong 1.

Vad vill du säga till alla unga kids där ute?
- Ni fattar ingenting förrän ni blir vuxna, snorungar!

Detta var Andreas. Nästa intervju kommer i veckan, passa på att ställa er fråga till vår nästa kamrat i en kommentar på detta inlägg.

/Sannaho & Idaho

Kommentarer
Postat av: Lania

Hur manga laxar far plats i din laxask?

Vad vill du bli nar du blir stor?

Hander eller fotter?

2009-04-05 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0