Back in Piteå

Med andra ord betyder det konstant häng med min andra hälft. Ida och jag har lagat sjukt goda middagar och snackat skit om allt och alla nu. Som det ska vara. Idag blev det dessutom häng på loftgången i solen med I och Lania som sällskap. Sen fotboll nu på kvällen med I och Andreas. Härliga studentdagar!

Eftersom det är så HIMLA roligt att studera har jag valt att söka till lite kurser i sommar. Det blev dessa (velade dock mellan runskrift, mat i europa och havskajak):

- Sociologi och populärkultur
- Ungdomssociologi (Lania - hade varit grymt till vår d-uppsats)
- Ryska för nybörjare! (jag lade till utropstecknet - känns passande)
- Juridisk introduktionskurs

Spännande mix va?

Nu blir det 24. Adjö.

/Sannaho in Piteyo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0