Vackra människor

Det är precis vad Stockholm kryllar av men jag kan inte för mitt liv förstå vart alla dessa tar vägen när det vankas utgång.  Kanske lika bra det för vad ska jag med en stockholmsbo till?

Imorgon tar jag mitt pick och pack (förhoppningsvis inte mer än 23 kilo) och drar söderut. Waaaaay söderut. Jag flyr inte direkt från något men inte heller springer jag fort som fan mot något heller. Jag är inte nervös men jag tror inte jag har fattat att jag verkligen åker. Funderar mer på låtlistan jag ska knåpa ihop till flyget.

16 timmar ren glädje har jag framför mig. Slipper kanske underhålla mig med filmer på spanska (som på tågluffen) och istället förstår handlingen. Inte mycket jag begär. Kommer ihåg när jag gjorde en liknande resa själv när jag drog till Hong Kong. Satt bredvid en sjukt tjock dude som käkade fucking nötter hela vägen. Barn är nog det värsta dock. Snälla, inga barn...

Men jag antar att vi ses nästa gång när jag är framme. Hoppas Niklas kommer ihåg att hämta mig bara.

Peace!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0