Födelsedagsfest för världens tråkigaste människa

Igår var vi på en grym middag med Niklas, hans vänner Kate, Raff, Gerald (världens tråkigaste människas pojkvän... what the fuck liksom) och lite annat löst folk. Nedan ser ni deras middag (Niklas hade lagat grym mat åt mig tidigare så vi beställde in lite nachos istället).


Sjukt mycket mat.

Kate och Raff, ascoola typer.

Det härliga gänget.

Niklas åt en nacho med jättemycket salsa, men det syns inte.

En härlig kväll fast jag var sjukt trött. Slutade på en klubb som heter Mercury där gamla klassiker spelades. Inte härliga klassiker då utan skitmusik så det blev inte en så lång vända.

Nu blir det roadtrip för vi måste dra nu när städerskan kommer. Sol, sol, sol och vi ska åka i den här:


Så brat han är.

Hörs sen!
/Sannaho


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej grapen, fan vad du är modig och bra på att göra saker:D Med undantag för att träffa mig då;) Ser fram emot att följa ditt äventyr och nu är jag back in cyperspace! Kärlek

2008-09-07 @ 13:58:58
URL: http://apsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0