Pimp my toilet

Skon dag so far maste jag saga. Hem till Blaise som oppnar dorren naken. Inte mig emot hehe. Sen rakna pengar, fika och inkop av kassaskap och nu hanger jag lite medan de har ett mote. Har snackat lite om de kommande veckorna och det ar inga problem att jag far helgerna lediga. Bra med tanke pa att jag ar fullbokad tills dess att jag drar hem:

Helg 1: Festivalen Rocking the daisies
Helg 2: Roadtrip over helgen med familjen, photo shoot och fest. Love it.
Helg 3: Fredag - Cape Point
            Lordag - Zoo
            Sondag - Vindistrikten och marknad

Sen aker jag hem fredagen efter det. Ska givetvis hinna med lite fest ocksa samt pingviner, shopping och surfing. Imorgon koper jag traningskort ocksa. Sanna duktig har.

Mina kommande uppgifter inkluderar att skriva en briefing och en projektplan for en grej de ska gora pa klubben. De ska fa konstnarer att mala alla toaletter som finns i olika teman och shit. Alla far space att fa mala pa, tror det kan bli sjukt cool. Inte lika manga kommer klottra och shit. Bra idea.

Sen ska jag lyssna pa alla demos som folk skickar in, komma pa flera marknadsforingsaktiviteter som kan starka deras image och brand, hitta potentiella band som kan passa min klubbide de troligtvis ska genomfora samt gora marknadsresearch, typ SWOT-analys (orkar inte forklara, googla om ni ar clueless). Riktigt roligt maste jag saga och jag inser hur mycket jag har lart mig under de har tva aren. Hur grymt ar inte det?

Tyvarr har den andra managern pa stallet borja hora (sorry) av sig lite for mycket och jag far forsoka komma ur det pa ett smidigt satt. Min boss hade sagt till honom att det var en dum ide men inte lyssnade han inte.

Nu blev det ett ratt langt inlagg igen men ni behooover ju inte lasa om ni inte vill. Jag skriver ju inte direkt for er skull utan min egen. Mitt minne suger och det kan vara kul att komma ihag vad jag gjorde forra veckan.

Mandag for fan, roja idag? Niklas?

Peace.
/Sannaho

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tänk på ditt språk min kära dotter, så har jag väl inte uppfostrat dig. Kram farsan

2008-09-30 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0