Going solo

Nämen tjenare gott folk. Idag sitter jag ensam hemma i lägenheten, lyssnar på grym musik och njuter av regnet utanför. Tack och lov att det inte är sol för då skulle jag inte direkt få min projektplan skriven.

Dåligt med bilder för igår hade jag inte direkt lust att tvinga folk att le mot kameran. Jag och maken drog iallafall till Waterfront, fikade, gick på bio och såg Tropic Thunder. Ingen film som är värd att gå på bio på hemma (här kostar det 30 kr så det är lite annorlunda för mig hehe) men den var trots allt lite underhållande emellanåt. Älskar bara att gå på bio så vilken skitfilm som helst kan funka en regnig dag.

Sen drog vi till en bar/klubb vid Camps Bay som heter Caprice där vi mötte upp min nyfunna vän "Dan the Stuntman" och hans polers. Trevligt med nya bekantskaper och på fredag lär vi ses på the Assembly. Lania kommer hit och tusan vilken kväll jag och Niklas planerar. Kommer bli grymt som fan!

Nu måste jag verkligen plugga, samtalet med Ida fick mig lite distracted men nu ska jag ta tag i saker igen.

Nej men se där, ett avsnitt av Dexter som hade gömt sig. Ska bara få det avklarat, sen är jag good to go.

Hörs sen!

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0