Man must dance

Igår blev det middag på den fina restaurangen the Tank som bjöd på sjukt goda rätter och drinkar med för den delen. Vi beslutade oss för att dra vidare sen till Cuba to Cape, ett jäkligt coolt ställe, för att hooka upp med Ricardo och hans vän som jag aldrig kommer ihåg vad han heter.

Sen avslutades kvällen på the Waiting Room där vi skakade rumpan till hiphop med lite löst folk. Älskar fan det uttrycket; löst folk. Lite märklig kväll men fan, riktigt nice ändå. Är inte helt på topp än men jag är på bättringsvägen. När jag är helt frisk, då jäklar.


Det här är Hannah, vår nya kompis som här är lite gangsta med Lania. Typ.

Rätt lame DJ med tanke på att det blev tyst i lokalen två ggr. Inte bra, inte bra.

Niklas och Ricardo röjer lite.



Känner mig lite sliten från igår och sen har jag en sticka i fingret. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Först dålig praktik, sen sjukdom och nu... när jag trodde att allt var över; en jävla sticka. What the fuck is wrong with the world?

Idag ska vi till Canal Walk och shoppa. Jag gillar att shoppa.

Peace!

/Sannaho

ps. det är inte min hatt, fråga inte vart jag har köpt den. ds
ps 2. det är inte hannahs hatt. fråga inte vart hon har köpt den. ds 2

Hejdå igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0