Rock it!

Nej fy fan, det var riktigt lame. Skämta om stenar och berg med hjälp av ett sådant uttryck; Tvi Vale! Men här kommer iallafall några bilder från dagen då jag och maken åkte runt i bilen med taket nere, solen som gassade och vi köpte en grym frukost. Lovely!




Det är inte bara fint att åka med nedfält tak, genom en lång tunnel kan det bli lite väl mycket avgaser. Så vi körde på style a la gangsta helt enkelt.

Idag har det sett ut såhär hela dagen. Regn, regn och åter regn (kanske inte visas så bra på bilden men tusan vad det har öst ner. Bra för jag fick klart mitt PM, duktig Sanna.

Idag blev det storhandling, köttfärssås och spagetti samt film för hela slanten. Imorgon börjar jag praktiken på riktigt. Håll tummarna. Ta-ta!

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0