Surprise!

Är fortfarande lite sliten efter de senaste dagarnas feberyra, men jag har nu inte haft feber på ca 8 timmar så jag hoppas att det håller i sig. Det är så himla mysigt när man svettas ut sjukdomen och i prinicp kan vrida ur kläderna! Det mesta av dagen har ägnats åt att ligga i sängen och stirra i väggen, men jag lyckades åtminstone få lite gjort nu på eftermiddagen.

I fredags och lördags lyckades jag slarva bort både en utav mina favvosjalar och mitt nyss inhandlade hårsprej. Idag hittade jag sjalen bakom soffan och hårsprejet väl gömt i en av mina garderober. Lyckades också först drömma att jag hittade sjalen och blev jättesur när jag vaknade och insåg att så var inte fallet. Händelserik dag det här!

Hoppas att jag mår lite bättre imorgon eftersom jag ska gå till skatteverket och uträtta ärenden, samt babbla om föreningen till ettorna och bjuda herr Erik på middag. Om det bara slutar klicka i mina öron så fort jag sväljer och gäspar så ska det nog lösa sig.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0