Snabba puckar

What up med alla jävla töntiga rubriker jag håller på med. Kanske kan bli min grej, vanligtvis vill ju skribenter ha något som är typiskt för just deras texter så varför inte?

Iallafall så mår jag mycket bättre idag och passade därför på att ringa Blaise efter det att jag kommit ut ur duschen. Vi bestämmer tid och plats för en coffee date och när jag lägger på inser jag att klockan är liiite mer än jag trodde. Har därför en timme på mig att göra mig iordning, sätta mig i en taxi och ta mig till stället. Det gick ju rätt bra ändå med tanke på att det tog mig cirka tjugo minuter att bli klar och nu väntar jag bara på taxin.

Wish me luck.

/Sannaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0