Reklaminspelning

Japp, att gå upp klockan fyra imorse var väl inte direkt en höjdare och dagen blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Min chef funkar, finns både för- och nackdelar som jag inte orkar skriva ner just nu. Det var en stor inspelning med sydafrikanska mått mätt, närmare 350 stycken extras hade plockats in och jag bondande med dessa två underbara tjejer:


Diane, 30 år med make och barn.

samt supertrevliga Elaine, 25. (Han i bakgrunden är sjukt lik Ronaldo).

Utan dessa personer hade min dag nog varit rätt så lame med tanke på att min chef inte direkt satte mig i arbete om man säger så. Det var iof tänkt att jag skulle få komma till inspelningsplatsen och få se hur allt går till. Hur kul är det att sitta stilla för sig själv liksom? Inte kul så jag försökte istället nätverka (som en sann upplevelseproducent) och ha så roligt som det gick med mina förutsättningar.

Slog mig oförskämt ner borta hos regissören och de som betalar för kalaset, konverserade lite, gled vidare och träffade "Dan the stuntman" som ska ta med mig ut, lite annat löst folk och en ascool kille som tvingade på mig solkräm. Det var tio timmar på en relamfilmsinspelning för min del. Har gjort roligare saker i mitt liv även om det var kul att snacka skit. Men tio timmar skitsnack när man har gått upp 4, hell no.

Nu är det över. Jag ska försöka sova en timme för nu vankas det utgång igen. Jag orkar inte mer snart.

Men tro fan att det kommer mera.

/Sannaho

Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Var rädd om dig Sanna gumman. I morgon kväll är det min tur att ut och roa mig så vi får väl "skypa" på söndag istället.

Kram mamma

2008-09-06 @ 01:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0