Paus

Har lektion i Grafisk Formgivning idag, men är just nu hemma på lunch (snabbnudlar deluxe). Det är fan ett ämne som jag tycker är riktigt roligt och intressant. Jag är ingen höjdare på det där med grafisk design, men kul är det i alla fall. Trots detta har jag ingen lust att gå tillbaka till skolan. Mest för att det är äckligt kallt ute och jag har ingen bra musik på i-poden.

Ikväll blir det potatis- och purjolökssoppa deluxe plus med eller utan sällskap. Det ska bli så sjukt gott. Tacka gud för potatis och purjolök... och vatten och buljongtärningar.

Jag drömde i natt att jag träffade drottning Silvia av någon anledning. Hon var jättetrevlig, men sen kom Carl-Fhilip (eller hur det stavas). Jag skulle hälsa på honom och så här löd konversationen mellan mig och prinsen:

Ida (sträcker fram handen för att hälsa): Hej hej!
Prinsen: Nej nu sa du fel. Du ska säga god dag!
Ida(ler lite nervöst): Oj förlåt.
Prinsen: Nu är det för sent! Nästa!

Vilken oerhört otrevlig prins. Undrar om han är sådär på riktigt. Någon som vet?

Tillbaks till skolan!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0