Over and over and over

Imorse begav jag mig för sista gången till casting agencyn och berättade lugnt och sansat för Derek varför det inte kan bli vi. Han började försvara sig och säga en massa skit. Jag tänkte köra på den här "det är inte dig det är fel på" men varför ljuga så jag sa helt enkelt att det var han som var anledningen till att våra vägar inte kommer korsas inom den närmsta tiden.

Han grät inte floder direkt utan undrade hur jag ville göra och om jag var säker på mitt beslut. Jag skuttade upp från soffan, skakade hand, sparkade katterna till höger och vänster (I wish) och stängde grinden bestämt efter mig. Vilken otrolig lättnad jag kände så fort jag kom ut från huset. Kunde inte sluta le, tog taxi hem med James Bond (cool dude som jobbar på en restaurang jag gillar) och sen har det blivit några avsnitt House.

Är förkyld som sjutton. Snor är fan inge kul och varför tar det aldrig slut? Come on, man. Hur kul är det att snora ner folk egentligen eller att hosta upp människor istället för att hångla upp människor? Kanske inte fanns med i planerna ändå men what the fuck.

Men idag är en bra dag. Med eller utan snor.

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0