Nu får jag betala för mina synder

Påminn mig att det blir kallt här på nätterna. Efter helgens äventyr har jag gått och dragit på mig halsont och feber. Jag hoppas dock att detta är ett snabbvirus som försvinner lika fort som det kom då jag inte har tid att vara sjuk. När jag ändå sitter här så tänkte jag att jag kunde lägga upp bilder från i helgen.

FREDAG:

Juha
Ida och Jossan gestaltar Juha.

Jossan med popcorn i munnen.

Bästa bilden någonsin!!

Projekt testa Eriks keps.

Vettskrämd Emil.

Anledingen till varför Emil var vettskrämd.

Bröderna Möllervärn musicerar.

Glada musikanter.

Juha och Jossan käkar typ 3 veckor gammal paprika.

LÖRDAG:


Ca 12.00, Juha blir väckt av hurtiga Erik och Ida.

Hemma hos Juha.

Föfest hos mig samma kväll.

Min älskade flugsmällare som har räddat mig många gånger. Vet dock inte vart den har tagit vägen nu.

Howyoudoin?

Tandläkarsmilet!

Resten av bilderna ser ut ungefär såhär..

Nu ska jag sova bort min hemska "sjukdom".
/idaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0