Nothing surprises me anymore

Lyssna på deppmusik och käka nacho-chips i sin ensamhet borde uppskattas, men det känns mest deppigt. Jag har alltid uppskattat min ensamhet och gör väl det till viss del fortfarande, men jag har gått och blivit alldeles för social för mitt eget bästa! Då har jag ändå suttit i skolan idag och knappt hållit käften i en minut åt gången. Dessutom har vi kickat igång Upplelevelseproducenternas Akademiska Förening igen och imorgon ska jag och super-ordförande-deluxe Andreas gå till banken och lära oss hur vi loggar in på internetbanken (man är inte alls dum i huvudet).

Jag har på något vis tappat gnistan när det gäller vissa saker. Jag orkar inte ta tag i issues som borde tas tag i. Jag slutar aldrig att förvånas över saker och ting, men det är slut. Från och med nu kan folk göra vad de vill, jag kommer aldrig mer att förvånas över något. Nu är det bestämt.

Jag åt i alla fall världens godaste tacos idag, har jag någonsin sagt att jag älskar tacos? JAG ÄLSKAR TACOS!

Peace!
/Idaho


Kommentarer
Postat av: josse

va fint du lagt upp maten på tallriken. jag bir inte alls hungrig inte alls. hehehehee. jag ska äta kycklingtacos ikväll. har du prövat dem? crispy chicken tacos...min stora kärlek, ja förutom vanliga tacos och nachos och tortillas och enchiladas förstås. me love you.

2008-09-14 @ 05:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0