När grisar kan flyga!

Jag fick det finaste kortet någonsin idag! Ett kort från en utav mina bästa vänner som är alldeles för långt borta för att det ska vara okej. Det stod så fina saker och endast en helt underbar själ kommer på att skicka ett kort utan någon anledning än att säga att man tycker om någon. Kortet fick mig i alla fall att tänka på den gamla goda tiden innan jag påbörjade mina universitetsstuider. This is for you Josefine :D





Älskar den bilden!

Helt underbart! Kommer du ihåg när jag föll ner bakom sängen Josse?

Student :D

Kanske skulle försöka sig på att plugga lite?
/idaho

Kommentarer
Postat av: josse

tur du har såå många vackra bilder av mig. höjer verkligen självförtroendet där hördu! hehe.. jag har ett vagt minne av dig när du trillar av sängen :) those were the days! ppuususssssususus

2008-09-30 @ 07:29:47
Postat av: Idaho

Jag såg ju inte heller direkt strålande ut, men vad fan. Vi kan ju skylla på att det var sjuuuukt längesen!

2008-09-30 @ 10:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0