"Maybe he's getting a facelift?"

Ännu en dag på praktiken flöt på smärtfritt och Blaise skjutsade hem mig där Lania sedan rörde ihop dagens middag. Efter måltiden begav vi oss hem till Kate och Raff där lite annat coolt folk befann sig. Vi drack vin och kollade filmen Electroma som är Daft Punks hjärtebarn.




Sjuk film om två robotar som vill bli human men... nej jag ska inte avslöja slutet men sevärd vill jag väl inte direkt påstå att den är. Om du är en person som gillar att analysera sönder filmer och finna symbolik i alla ting i varje scen så go ahead, då är filmen något för dig. Den funkar om du även smuttar på ett vinglas och har härliga människor omkring dig som fäller roliga kommentarer.

Imorgon hoppas jag att några fler vill hänga med ut. Kanske blir middag med "han med världens tråkigaste flickvän" och en tjej vid namn Nath. Hoppas på det.

För övrigt höll jag på att dö ikväll när Lania skulle köra upp för en backe hem till oss. Men som ni märker överlevde jag. Vänstertrafik är i inte så lätt. Inte fan sitter jag bakom ratten inte.

Snart är det helg. Det ska vi fira!

ps. Neil Youngs Harvest är inte så dåligt faktiskt. Tack Wille säger vi där. ds

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0