Lost and found

Sannaho, vi hittade din förlorade kofta! Den bruna som du tappade under ett utav våra galna upptåg. Den låg på stället där vi låg, mycket märkligt eftersom den inte låg där sist vi kollade. Lania tog i alla fall med sig den hem och ska tvätta den åt dig.

Annars har dagen varit bra. Det var sjukt jobbigt att gå upp tidigt imorse, men jag överlevde och lektionen gick hyfsat smärtfritt. Jag får alltid ångest efter kursintroduktioner. Det känns som att hjärnan ska svämma över och som att det finns alldeles för mycket att göra, men det brukar gå över så fort jag kommer igång. Efter lektionen blev det MAX och nödvändig shopping. Köpte ett par svarta jeans som det bokstavligt talat stod mitt namn på. De heter faktiskt Ida.

En dusch och en inte så bra tupplur senare sitter jag här och försöker vakna till liv. Just det, grattis på födelsedagen kära far. Hurra hurra! Nu väntar jag bara på att få höra från frugan.

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0