Jag är vit

Ikväll kör jag och Jossan vitt. Inte vitt vin utan vitt (=ingen alkohol). Känns ganska skönt ändå med tanke på att jag ska jobba imorgon, men samtidigt skulle det vara kul att festa till det lite. MEN, det kommer fler tillfällen för fest.

Ikväll blir det istället Walk the line, chips, dip och cola för hela slanten. Lär ju bli en hel del skitsack också, vilket inte är helt fel. Under dagen har jag hunnit med en vända till skolan för att gå till bibblan och vara duktig samt en sväng ner till stan för inhandling av clementiner och lite andra saker.

Lyssnar lite på Damien Rice och det får mig alltid att fundera på livets alla mysterier. På gott och ont såklart. Jag brukar aldrig komma fram till något vettigt så det är kanske lika bra att byta till någt lite mer lättsamt.

Ha en underbar kväll allihopa och kom gärna förbi MQ imorgon mellan 12-16.I'll be there!
/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0