I'm in love

Fan vilken härlig skiva Moto Boy har knåpat ihop, "Beat heart" är helt jävla underbar så se till att få tag i den låten nu så är helgen räddad. Inte för er partyglada kanske men mer för er som vill sitta inne och mysa. Jag hade inte direkt tackat nej till sådant men nu står det andra saker på agendan.



Jobb imorgon igen såklart men även på kvällen då Goldfish spelar. Grymma, det jag har hört iallafall. Sound checken imorgon kommer avslöja om Niklas och Lania gjorde rätt i att köpa biljetter. Träffade bandet idag när de var där på site meeting. Råkade fira av ett "And you are?" till den högra människan i duon när jag mötte honom nere i entrén. Smidigt hehe men inga sura miner där inte.



Sen på lördagen spelar Dj Krush, sjukt känd japansk DJ som spelar hiphop. Ingen aning om vem duden är och här har jag gått runt och bondat med hiphopare och spelat gangsta som in i helvete. Ska bli spännande, speciellt med tanke på vilka folk jag delade ut flyers till idag hehe. Lovely, en skön mix helt enkelt.

Avslutade jobbdagen med att dricka lite öl med Lanias chefer vid en helt sjukt villa. Utsikt över hela Camps Bay, eviga pooler och helt störda ytor. Hoppas på fest där innan jag drar hem.

Sova kanske? Blev just klar med en projektplan som jag knåpade ihop på några timmar fast jag haft en vecka på mig. Bra Sanna. Bra där.

Mycket text. Sorry. Godnatt!

/Sannaho

Kommentarer
Postat av: Erik

DJ Krush är awesome! Du måste gå och titta på honom!

2008-09-26 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0