I'm a slave for you

Drog till ett grymt café på Kloof Street imorse. Min chef skickade ett meddelande att han var lite sen efter det att jag oroat mig en del eftersom min chaufför James var en aning försenad han med. Njöt iallafall av en kopp choklad medan de vuxna männen drack kaffe så gott de bara kunde. Såg nog hur de hällde i så mycket socker de kunde innan det blev pinsamt.

Ett möte som inkluderade pitcher som gynnade miljön och andra saker. Det här med pappersbiljetter tror folk är historia så vi får se om deras biljettsystem förändras inom den närmsta tiden. Tvivlar faktiskt på det om jag ska vara ärlig.

Sen blev det första mötet med alla ägare av klubben. De äger även en massa andra ställen i staden och är alla under 30 år och väldig framgångsrika. Jäkligt coolt. Fick idag även reda på att min chef är väldigt tät. Jag som sagt att han ska sluta betala för mig hela tiden... ska nog ta tillbaka det hehe.

Anyway, har varit runt en massa idag med Blaise och lagt ut flyers i butiker och hängt upp posters. Snackat och träffat äckligt mycket folk (varför känner han bara snygga människor?). Sen lunch på ett ställe på Long Street och sen lite häng på sköna Royale som ägarna även bossar över. Härlig dag alltså.

Kvällen till ära drog jag, Niklas och Lania till ett nice ställe och förtärde lite drinkar. Passade på med tanke på att jag börjar klockan 2 imorgon (praise the lord).

Hoppas ni hade en grym dag!

/Sannaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0