Ida listar

Eftersom inget intressant har hänt i mitt liv idag kom jag på den oerhört smarta idén att jag skulle göra en lista. I brist på  bra idéer så tänker jag bara lista mina 10 favorit"saker" just nu.

10. Min nya klänning. (vi börjar lite ytligt)

9. Avsaknaden av diskberg

8. Jordgubbsdrinkar

7. Josefins cykel som räddade mig från döden i söndags.

6. Säsongsstart av diverse serier, exempelvis Gossip Girl

5. Svart nagellack

4. Piano

3. Satsumas

2. Juhas nya liv (skräckblandad förtjusning)

1. Pengar

Där har vi det gott folk. Bättre än så blir det inte!
/idaho

Kommentarer
Postat av: Juha även känd som Herr Renässans.

Ojävlar, att man är 2a är fan inte fy skam, knäcker t om Satsumas. Ja den ni!

2008-09-23 @ 00:00:58
Postat av: Idaho

Självklart! Jag lovade ju att jag skulle stötta dig! ;)

2008-09-23 @ 09:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0