How high can YOU go?

Igår var det Goldfish och dans, dans, dans med tusen andra personer.



Idag var det lunch ute på nya haket och titta inte ner, titta inte ner, titta inte ner.


Niklas är skeptisk inför det kommande äventyret.

Upp till Table Mountain ska vi, här ser ni vårt färdmedel.


Såååå turister. Love it!


Medan de andra får gå ut och dinera ska jag bege mig till Assembly snart. Japanen spelar ikväll och det blir alltså jag och alla hiphopare som ska röja. Hm. Jag som vill ut med de andra och leka av mig lite. What the fuck men ha en grym lördag då! Imorgon blir det besök på gymmet och kanske Robben Island. Får se hur det står till med hälsan hehe.

Peace.
/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0