Herregud, det är vatten överallt!

Polisen i Piteå ringde mig idag. Min första tanke var "Vad har jag nu gjort?". Bra där Ida! De ville ta mitt vittnesmål om Emils och Andreas misshandel på MAX. Det var lite läskigt eller snarare märkligt. Har aldrig behövt göra något sånt förut. Annars har jag spenderat dagen med att ha föreläsning och diska sjukt mycket.

Nedan kommer lite bilder från lördagens äventyr hemma hos Lania. Ursäkta att nästan alla bilder är suddiga, men jag måste säga att ibland är det tur att bilder är suddiga!


Pussgurka!



Erik "råkade" bli full.

Vad händer här?!




Bibliotikarie nr 1

Bibliotikarie nr 2

Naken-Andreas på farliga upptåg.


Bakispizza på bryggan, fan vad nice!

Det bästa med lördagens partaj var att gå raka vägen från förfesten till efterfesten där ost och mera ost väntade.

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0