Välkommen hem till mig

Tog lite kort idag så ni får se hur jag bor här hos Niklas i Seapoint. Gick en promenad förut och handlade lite. Inte van att känna mig så uttittad och inte heller vet jag riktigt vad jag ska svara på saker folk säger till mig. Le och gå vidare? Låtsas som att jag inte hörde eller vad fan liksom? Får fråga Niklas om råd, han vet ju det mesta tror han.


Här uppe för backen bor jag på Sea View Terrace.

Min väska tar upp hela vardagsrummet.

Här har jag suttit ute i solen idag. Titta Ida, en palm!

Vart jag än hamnar verkar jag få ett badkar. Vad har jag gjort för gott för att förtjäna detta?

Jag kommer garanterat att trivas här.

Skulle egentligen börja praktiken på tisdag men blev tillfrågad om jag vill hänga med på en reklaminspelning på fredag. Kommer dö, min boss kommer och hämtar mig runt fem på morgonen. Han trodde nog inte att jag skulle svara ja på hans inbjudan men tji fick han.

Ta-ta!
/S

Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Hej gumman. Jätteroligt att få se lite bilder från din, för närmaste månaderna, nya boning.



Niklas har det verkligen jättefint.



Var nu rädd om dig och gå inte vilse är du snäll.



puss från mamma som redan saknar dig massor.

2008-09-04 @ 00:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0