Gotta love it!

Sorry frugan, jag glömde din post, men om du påminner mig imorgon så lovar jag att jag ska göra det. Min otroligt hektiska dag kommer nämligen att bestå mestadels av att deklarera för UPAF (upplevelseproducenternas akademiska förening). Nåt med moms tydligen. Är det något jag inte är bra på så måste det definitivt vara moms. Någon som kan?

Jag och Jossan var i alla fall nere på Skatteverket idag och fick förklarat för oss hur vi ska göra för att fixa momsbilagan. Därefter har den nya upplevelseklassen fått ett ansikte. Har väl inte direkt fått någon känsla för om de är coola typer eller ett gäng psycos, men på lördag blir det förhoppningsvis lite mingel med dem. Eftersom Jossan hade bil så tog vi oss en tur till Systemet där jag endast köpte en flaska vin som jag skulle dricka på lördag. Annars hade jag tänkt ta det ganska lugnt. Flaskan är nu slut... Erik kom över på middag och det tog inte lång tid innan den var tom. Men det var ganska gott i alla fall.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag håller på med. Jag har insett att mina kvällar utan frugan blir så himla mycket tråkigare. Hon är så bra "hängameninteriktigtumgåsfaständå"-sällskap. Nu har min otroligt tunga sjukdom i alla fall börjat ge med sig på allvar vilket gör att jag orkar resa mig från sängen i mer än 5 minuter åt gången.

Puss!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0