Ge mig föda för tusan

Vilket djuriskt uttalande men det passar bra in på situationen. Niklas som står för matlagningen idag ligger och snarkar i soffan. Jag har varit duktig och tittat lite på House och nu skickat iväg ett PM från ett möte som jag var sekreterare på i fredags.

Fattade typ hälften av vad som sades under mötet men jag kan bara skylla på att jag är svensk och inte trött hehe. Kostnader hit och dit... man kan inte snappa upp allt. Dessutom satt jag i telefon halva mötet med ett bands publicist, låter lite häftigt sådär men det var det inte.

Igår blev det middag på favvostället Panchos i ett sjukt dogdy område, Heta människor och grym mat. Sen hookade vi upp med alla andra på en restaurang och sen blev det bio. Mamma Mia - musiken är bra. Filmen suger, se den inte. Bara det att Pierce Brosnan sjunger är ju en varningssignal.

Idag käkade vi lunch på en thai-restaurang och sen drog vi på marknad. Mycket skit men jag hittade några heta saker. Kan fota sen. Nu ska vi städa vår skitiga lägenhet. Bio ikväll igen hoppas jag.

Peace.

/Sannaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0