Friday baby, Friday!

Ännu en vecka över.... nehej, inte det inte. Ska väl jobba imorgon igen antar jag eftersom DJ Krush spelar. Jag som vill turista och bara lata mig hela dagarna. Som om jag inte gör det nu liksom. Illa är det.

De andra ska ut och äta middag på något mysigt ställe. Jag ska bege mig till Assembly och preppa inför Goldfish. Utsålt, 852 biljetter och sedan gästlista och litet eftersläpp på det. Kommer bli galet tror jag och sånt välkomnas alltid.

Skrev ihop en projektplan på ett påhittat event till bossen som gillade det. Han skickade ut det till alla ägarna och nu kanske vi gör något med mitt koncept som utgångspunkt i oktober. Ska snacka om det iallafall och hur cool är inte det?

Känner dock att jag vill ha lite utmaningar. Jag har ju ingen bil och vill inte köra här med vänstertrafik och allt. Med andra ord, JAG VILL INTE DÖ! Så det försvårar situationen som fan eftersom jag får hänga med Blaise på allt. Roligare om jag fick göra sakerna själv men vi ska klura ut någon lösning på det hela på måndag.

Nej, party ikväll för fan. Det förtjänar jag, måste bara peppa upp mig själv lite.

Peace.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0