Första dagen på nya praktiken

Jag åkte hem till min 26åriga chef Blaise vid två-tiden. Vi drog ner till en restaurang/bar/café och njöt av deras internetuppkoppling och diverse ej alkoholhaltiga drycker. Jag satt och fixade med lite eventuppdateringar på Facebook och skickade ut inbjudningar. Han gjorde detsamma på lite andra eventsidor. Känns väldigt bra det här. Han är sjukt cool och vi verkar komma bra överrens.




Imorgon ska jag klockan 11 befinna mig på café Vida vid Kloof street. Ett ställe jag var på med min förra chef eftersom det ligger precis intill Casting Agencyn. Trevligt om jag stöter på honom där. Iallafall ska vi dit för ett möte med någon dude som ska pitcha en idé gällande biljettförsäljning. Sen blir det väl lite annat smått och gått att ta tag i.

Han kan vara lite oberäknelig ibland. Slänger sin mobil till en när det ringer och ber mig svara, glömmer sina skor och går ut i tofflorna utan att orka gå tillbaka och byta, klagar på kaffet och säger saker som att han "hatar människor". Match made in heaven eller vad? Hoppas det iallafall men bara det att jag ser fram emot morgondagen säger väl lite mer. På förra praktiken hade jag typ ont i magen för att behöva gå in i det kattluktande jävla huset. Not anymore.

Får se vad kvällen har att bjuda på. House eller drinkar? Drinkar eller House?

Over and out.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0