En upplevelse..

..fest. Igår hade 2orna fixat fest för alla upplevelsemänniskor och det var en mycket trevlig tillställning måste jag säga. Det bjöds på buffé och fiffiga frågesporter samt Jossans jättegoda (starka) jordgubbsdrinkar. Kvällen fortsatte sedan för min del på Kalles med grabbarna, men där finns det inga bilder ifrån.


Verinica i ettan. Mycket trevlig prick!

Lite random folk plus Lisa som höll i frågesport.

Kristoffer hade också en frågesport. Han trivs på sin tron.

Barlaget haha. (jag vet jag är så dålig)

Mer random folk. Orkade inte resa mig upp för att fota och då blir det såhär.

Gestaltning 1: Upplevelse-ettorna.

Gestaltning 2: Den skrattande kon (mjukosten)

Gestaltning 3: Medlem av fakuliteten.

Anna var så söt i sin hippa klänning.

Kristoffer ser litesmått äcklad ut.

Anton tar sin dans på största allvar.

Här vet jag inte ens vad jag ska skriva. Vad är det som pågår?

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0