"Du är så off road"

Gårdagen var sjukt tråkig. Jag var bakis hela dagen och jag var tvungen att städa och diska jättemycket efter taco-fiesten. Menmen idag har jag i alla fall varit nere i centrum och fikat med Dennis som tycker att jag är off road. Den har jag aldrig hört förut. Vi kom i alla fall att prata allvar där en stund. Temat var FRA-lagen och Ryssland.

Nu sitter jag och försöker skriva någon sorts manual för den kommande kassören i Upplevelseproducenternas Akademiska Förening. Jag och Lania delar just nu på den posten, men om jag ska vara ärlig så har det inte gått alls bra för oss. Kan bero på brist på enagemang, men jag hoppas att den nya kassören är lite emr intresserad av moms, preliminärskatt och annat skit. I alla fall, jag vet ju inte vem som kommer att ta över så jag vet inte vilken nivå jag ska lägga min lilla manual på. Det blir helt enkelt föreningsekonomi for dummies (skriven av en som inte kan ett skit om föreningsekonomi).

I övrigt hatar jag korkade dumma idioter till människor!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0