Do you wanna ride... ride my horse

Jobbade hemma idag med en projektplan som jag knåpade ihop till Blaise (kommentar på slutresultatet från Bossen - perfect!). Sen drog jag på möte på Vida E som är Kapstadens motsvarighet till Starbucks. Det handlade om att få sponsorer till ett projekt som går ut på att få ner en känd hiphop-artist från UK för konsert, workshop och dylikt. Intressant.

Taxi fort som fan sen till Blaise, fick en massa demos jag ska lyssna på samt uppgiften att fixa iordning oktobers schema för dörren (läs:ringa alla töntiga tjejer som inte svarar så jag måste terra alla för att få allt klart). Fixade medlemskap på gymmet och sen åkte vi till Panchos för en underbar middag.

Skickade igår ut en random ansökan till en sak i Spanien. Man får en intensivkurs i spanska och har antingen som upgift att ta hand om nya studenter på skolan, typ hämta de från flygplatsen, se till att de trivs osv eller ha hand om skolans café och ansvara för allt. Tre eller en månad gäller det, tänkte att det vore roligt till sommaren. Anyway, fick ett mail från hon som har hand om alla ansökningar idag: Hi Sanna, you sound great! When do you want to come down to Spain?. Ännu en öppen dörr.

Nu ska jag fixa iordning lite för morgondagen och sen sova, sova, sova. Ska upp tidigt och åka med Niklas när han drar. Tänkte nämligen besöka gymmet men vi får väl se hur pigg jag är på det imorgon hehe.

Peace!

/Sannaho

Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Jag är så stolt över dig gumman. Älskar dig mer än livet. Puss & Kram.

/mamma

2008-09-30 @ 22:29:31
Postat av: Anonym

Inte mer än jag. Kram fadern

2008-10-02 @ 06:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0