Det nya livet!

Det har varit en bra dag idag. Först lektion i Grafisk Formgivning. Min redovisning gick väl sådär, men vad fan, man kan ju inte alltid vara på topp. Sen sprang jag en runda (joggade dårå) längs vattnet. Det var sol och ganska varmt ute så det var ganska underbart även om jag kippade efter andan när jag var klar. Efter det blev det fiskpinnar till middag, Coop med Andreas och Dennis (så sjukt sega) och idol med Erikho. En över lag väldigt bra dag!

Åter till min lilla motionsrunda. Det började med Juhas nya liv. Sen började Jossan träna på Korpen. Det är väldigt starkt att gå på sitt första pass bodypump någonsin när man är bakis efter en helkväll på Kalles och diverse efterfester. Sist, men inte minst bestämmer sig Dennis för att han inte ska dricka läsk eller käka godis på en månad. Världen är helt upp och nervänd. Därför bestämde jag mig för att fortsätta på det jag fösökte börja på i våras. Nu blir det fan motion för hela slanten!

Imorgon blir det plugg, möten och mer idol.

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0