"But dude, how hard can it be to hide a dead body... really?

Härlig dag. 12 på the Assembly, möten, tog emot lite samtal, upp med posters överallt, ta emot bud, fixa lite med gästlista och sen var dagen över. Gick väldigt fort må jag säga och nu är jag färdiglockad och redo för äventyr.

Jag och Niklas ska snart ut på middag men frågan är när sällskapet sedan kan behagas dyka upp. Jag kommer DÖ av hunger. Ska försöka ta en massa bilder idag iallafall. Har varit lite dåligt med det den senaste tiden men Blaise är kanske inte direkt den man skulle tvinga gestalta en makaron.

Nåväl, har fått i uppdrag att göra en marknadsundersökning. Innebär alltså att jag ska ut på en massa klubbar och kolla in viben, folket, priser, musiken och dylikt. GUD så jobbigt.

Råkade för övrigt börja prata med min chef om det perfekta mordet idag. Kanske ska spara lite på mina teorier kring den saken. Vill väl fortfarande ses som en något stabil människa. He... he...

Hörs imorgon!

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0