You know you want me

Kapstaden upphör aldrig att förvåna med små mysiga kvarter och idag var jag och Lania ute på äventyr. Shopping stod på agendan och jag kom hem med bland annat ett par skor för R30 (ca 25 kr), surfshorts R80 (ca 65 kr) och en underbar kappa från Mungo & Jemima för R930 (ca 700 kr). Det förtjänade jag som ett avslut på den här praktikperioden. Någon annan som har noterat att jag ofta förtjänar saker? Inte? Nä, okej.

Vi gick sedan runt i en massa antikaffärer och spanade efter lite fynd men tyvärr måste man vara rik för att köpa andras gamla saker. That sucks för jag hittade så mycket coola grejer som skrek ”Sanna!!! Köp mig!” men som student finns inte riktigt en budget på 3000 kronor att lägga ut på ett smycke.

Nu ikväll lagade jag och Laniaho världens godaste middag som vi åt ute på altanen samtidigt som vi skymtade solnedgången bakom husen över gatan. Mm, utsikten kan vi jobba lite på men lite såg vi allt.

Snart ska jag färga kinesens hår också. Kan ni gissa vilken? Jag lägger upp bild sen så får vi se om ni hade rätt.

Och grattis Emil som idag är ett år närmare att bli man.

Nej men ska man gå runt lite i nya kappan igen? Peace.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0